Burkolatbontási (munkakezdési) hozzájárulás iránti kérelem

Ügyintézés

Először figyelmesen olvassa végig tárgyi ügy leírását, majd válasszon az ügyintézési lehetőségek közül!

Általános tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Elektronikus ügyintézésSzemélyes ügyintézés
Jogosultak köre

Az eljárás, ügyintézés magánszemélyek, valamint szervezetek bejelentésre indul, a közzétett formanyomtatvány kitöltésével és benyújtásával.

Mit kell tennie

Elektronikus ügyintézés esetén:

A kitöltött Burkolatbontási (munkakezdési) hozzájárulás iránti kérelem nyomtatványt küldje meg az e-Papír üzenetküldő portálon Budapest Főváros XV. Kerület Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzata számára.

Az e-Papír alkalmazásba belépve ki kell választania

  • a témacsoport legördülő menüből az Önkormányzati igazgatást,
  • az ügytípus legördülő menüből a Településüzemeltetési ügyeket,
  • a címzett legördülő menüből Budapest Főváros XV. Kerület Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzatát, és csatolnia kell
  • a kitöltött Burkolatbontási (munkakezdési) hozzájárulás iránti kérelem nyomtatványt.

Személyes ügyintézés esetén:

A kitöltött Burkolatbontási (munkakezdési) hozzájárulás iránti kérelem nyomtatványt adja le ügyfélfogadási időben Budapest Főváros XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, vagy azt postai úton küldje meg az 1601 Budapest, Pf. 46 postacímre. Személyes ügyintézés esetén lehetősége van az Ügyfélszolgálatra időpontot foglalni online módon az Időpontfoglalóra kattintással.

A letölthető nyomtatványt megtalálja a Benyújtandó dokumentumok menüben, vagy papíralapon beszerezheti az Ügyfélszolgálaton. 

Határidők

Ügyintézési határidő: huszonegy (21) nap.

Fizetési kötelezettség

Az eljárás illetékmentes.

Eljáró szerv

Budapest Főváros XV. Kerület Önkormányzat jegyzője.

Egyéb információ

A kérelmező előzetesen érdeklődhet az alábbiakról a Városgazdálkodási Főosztályon (telefon: +36 1 305 3193):

  • A Budapest XV. kerület közigazgatási határán belül húzódó közúthálózat (járdaszakaszokkal, közterületi parkolókkal egyetemben) csak részben áll a Budapest Főváros  XV. Kerület Önkormányzata kezelésében (és tulajdonában), ezért hatáskör, illetékesség hiányakor a kérelmezőt válaszlevélben az illetékes szervhez fogjuk irányítani.
    (Jellemzően ezek az alábbi szervezetek lehetnek: Budapest Közút Zrt., Magyar Közút Nonprofit Zrt.)
  • A kérelmezők előzetesen tájékozódhatnak arról is, hogy az adott közterületi szakaszt érintő munkakezdésnek előfeltétele-e a közútkezelői, valamint forgalomtechnikai hozzájárulások beszerzése, továbbá arról, hogy a kérelem elbíráláshoz milyen műszaki háttérdokumentáció szükséges.
    (Itt többek között felmerül helyszínrajz készítése, műszaki leírás, forgalomtechnikai terv készítése stb. Ezek a beavatkozások jellegétől változhatnak.)