Polgármesteri Titkárság

Feladatok

Tevékenységét a titkárságvezető koordinálja a kabinetvezető felügyelete mellett. A csoport feladatait titkársági ügyintézők látják el.

 

  • érkezteti és iktatja a polgármester és alpolgármesterek részére érkező postai küldeményeket, beadványokat, előkészíti a kimenő postát, ügykezelési, ügyviteli feladatokat lát el
  • elvégzi a napi postabontást, gondoskodik arról, hogy a tisztségviselők által történő szignálás után a beérkezett ügyiratok haladéktalanul elkerüljenek az egyes szervezeti egységekhez
  • naprakészen nyilvántartja a polgármester és az alpolgármesterek által a főosztályok részére ügyintézés céljából átadott iratokat, figyelemmel kíséri és összegyűjti a határidőre elkészítendő jelentéseket, illetve a végrehajtásról szóló tájékoztatókat
  • részt vesz az ügyfelek eligazításában, tájékoztatásában, valamint a tisztségviselők fogadóóráinak előkészítésében és lebonyolításában
  • nyilvántartja a bizottsági és képviselő-testületi ülések tervezett időpontját, a különböző rendezvényeket és az azokkal összefüggő teremigényeket
  • gondoskodik a termek tárgyalásra, rendezvényre történő előkészítéséről
  • emlékeztetőt készít a lakossági tájékoztatókról, a kabinetértekezletekről, valamint a tisztségviselők tárgyalásairól, megbeszéléseiről
  • naprakészen vezeti a munkaidő nyilvántartást, kimutatást készít a dolgozók szabadságáról
  • nyomon követi és vezeti az eszközleltárt
  • elvégzi a szükséges kisértékű beszerzéseke