Osztályvezető
Titkárság
Feladatok
- E-közigazgatási feladatellátás kiépítése, működőképességének fenntartása,
- meglévő folyamatok kapcsán feltárt problémákra gazdaságossági, hatékonysági, megfelelőségi, minőségi és biztonsági szempontú megoldási javaslatok kidolgozása, támogatása,
- a szervezetet érintő új folyamatok kialakításának és bevezetésének támogatása,
- szervezetfejlesztési, változáskezelési és projektmenedzseri feladatok ellátása,
- https://www.magyarorszag.hu/ és a https://ohp-20.asp.lgov.hu/ (Önkormányzati Hivatali Portál) honlapon Budapest Főváros XV. Kerület Önkormányzat ügyfelei részére az elektronikus ügyintézés feltételeinek biztosítása,
- az e-közigazgatással kapcsolatos szabályozók előkészítése, karbantartása,
- az e-ügyintézéssel kapcsolatos szerződések és módosításaik előkészítése, kapcsolattartás a társszervekkel,
- e-ügyintézéssel kapcsolatos jogosultságok nyilvántartása,
- ellátja a hivatali bélyegzők beszerzésével és szervezeti egységek részére történő átadásával, visszavételezésével, selejtezés utáni megsemmisítésével, valamint e tevékenységek nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.
A közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet szerinti, az iratkezelés felügyeletét ellátó vezető feladatait a Hivatalüzemeltetési Osztály vezetője látja el.