Szálláshely megszűnésének bejelentése

Ügyintézés

A szálláshely-szolgáltató folytatója a tevékenység megszüntetését köteles a megszűnést követő nyolc (8) napon belül bejelenteni.

Először figyelmesen olvassa végig tárgyi ügy leírását, majd válasszon az ügyintézési lehetőségek közül!

Általános tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Elektronikus ügyintézésSzemélyes ügyintézés
Jogosultak köre

Budapest XV. kerületében létesítendő szálláshelyek vonatkozásában a szálláshely-szolgáltató cég, egyéni vállalkozó, magánszemély.

Mit kell tennie

Elektronikus ügyintézés esetén:

Az E-Önkormányzat portálon először válassza ki Budapest Főváros XV. Kerület Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzatát, majd töltse ki és elektronikusan küldje be az ipar-kereskedelem ágazat szálláshely ügytípus SZÁLLÁSHELY MEGSZŰNÉSÉNEK BEJELENTÉSE űrlapot.

A hatóság elektronikus úton tart kapcsolatot azzal a bejelentővel, aki, amely az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján elektronikus ügyintézésre kötelezett. A gazdálkodó szervezetek, ideértve az egyéni vállalkozókat is, kötelesek hatósági ügyeiket elektronikusan intézni.

Személyes ügyintézés esetén:

A kitöltött SZÁLLÁSHELY MEGSZŰNÉSÉNEK BEJELENTÉSE űrlapot adja le ügyfélfogadási időben Budapest Főváros XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, vagy azt postai úton küldje meg az 1601 Budapest, Pf. 46 postacímre. Személyes ügyintézés esetén lehetősége van az Ügyfélszolgálatra időpontot foglalni online módon az Időpontfoglalóra kattintással.

Határidők

Megszűnést követ nyolc (8) napon belül.

Eljáró szerv

Budapest Főváros XV. Kerület Önkormányzat jegyzője.

Felettes szerv/jogorvoslat

Budapest Főváros Kormányhivatala.