Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése

Ügyintézés

Az ipari tevékenység végzője a tevékenység megszüntetését köteles az illetékes jegyzőnek írásban bejelenteni.

Először figyelmesen olvassa végig tárgyi ügy leírását, majd válasszon az ügyintézési lehetőségek közül!

Általános tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Elektronikus ügyintézés
Jogosultak köre

A tevékenység végzője.

Mit kell tennie

A tevékenység végzője a tevékenység megszűnését köteles a megszűnést követően haladéktalanul, írásban bejelenteni és a telepengedélyt leadni.

Elektronikus ügyintézés esetén:

Az E-Önkormányzat portálon először válassza ki Budapest Főváros XV. Kerület Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzatát, majd töltse ki és elektronikusan küldje be az ipar-kereskedelem ágazat telepengedély ügytípus IPARI TEVÉKENYSÉG MEGSZŰNÉSÉNEK BEJELENTÉSE űrlapot.

A hatóság elektronikus úton tart kapcsolatot azzal a bejelentővel, aki, amely az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján elektronikus ügyintézésre kötelezett. A gazdálkodó szervezetek, ideértve az egyéni vállalkozókat is, kötelesek hatósági ügyeiket elektronikusan intézni.

Határidők

A bejelentést követő nyolc (8) nap.

Benyújtandó dokumentumok
  • A bejelentéshez csatolni kell a telepengedélyt.
Eljáró szerv

Budapest Főváros XV. Kerület Önkormányzat jegyzője.