Hír
2024.01.09. 17:14

Közlemény üzemzavar elhárításáról

A Hivatal informatikai rendszere helyreállt.

Tisztelt Ügyfeleink!

Mint arról már korábban tájékoztatást nyújtottam, a XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal teljes informatikai rendszere működésképtelenné vált egy illetéktelen beavatkozás következtében, amelynek következményeként a 2023. november 21. és december 15. között elektronikusan indított ügyek ügyintézése önhibánkon kívül szünetelt. Az üzemzavar következtében e-maileket sem fogadni, sem küldeni nem tudtunk. Mivel ma már Hivatalunk szinte minden eljárási cselekménye digitalizált, és az iratkezelés is informatikai programhoz kötött, a számítógépek használhatatlansága folytán sajnos a papíralapon – személyesen vagy postai úton – benyújtott kérelmek feldolgozása sem volt zökkenőmentes.

Ezúton szerencsére arról tudom tájékoztatni Önöket, hogy az üzemzavart és annak következményeit – hetekig tartó munka utána – mára szinte teljes mértékben sikerült felszámolnunk, és a Hivatal informatikai rendszere helyreállt

Mind az elektronikus ügyintézés, mind az elektronikus levelezőrendszer működőképes, küldemények fogadására és küldésére egyaránt alkalmas. Kisebb fennakadások még előfordulhatnak, melyek megszüntetése folyamatosan történik. A honlapunkon elérhető időpontfoglaló rendszer sajnos még mindig nem működőképes, de a probléma megoldásán kollégáim dolgoznak. 

Hivatalunk ügyintézői az üzemzavar ideje alatt felgyülemlett ügyek intézését megkezdték, de kérem, számítsanak rá, hogy – a halaszthatatlan ügyek kivételével – az ügyintézés időtartama az üzemzavar időtartamával meghosszabbodik!    

Kérem továbbá, hogy a közterület-felügyelet feladatkörébe tartozó problémák telefonos bejelentését ismét a 06-1-305-3147-es telefonszámon szíveskedjenek megtenni, és ne az üzemzavar idejére megadott számon!

A nehéz helyzetünkben tanúsított megértésüket és türelmüket ezúton is köszönöm!

dr. Kevevári Edit
jegyző s.k.