Tájékoztatjuk azon Tisztelt Lakásbérlőket, akik a XV. Kerület Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (1153 Budapest, Bocskai u. 1-3.) önkormányzati tulajdonban lévő lakás kedvezményes megvásárlására vonatkozóan vételi szándéknyilatkozatot nyújtottak be, hogy a Polgármesteri Hivatal informatikai rendszerét érintő, 2023. november 22. napjától fennálló üzemzavarra való tekintettel, a benyújtott vételi szándéknyilatkozatok feldolgozása az előre jelzettnél hosszabb időt vehet igénybe.
A vis major helyzet miatt a „XV. kerület Önkormányzatának tulajdonában lévő lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek elidegenítésének szabályairól szóló 17/2004. (IV. 1.) számú önkormányzati rendelet” (a továbbiakban: Rendelet) 18/C. § (1) bekezdésében előírtak szerinti, az eladási ajánlatnak a szándéknyilatkozat benyújtásától számított 90 napon belül történő megküldését a Rendelet szerinti határidőben nem minden esetben tudjuk biztosítani.
Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy az önök által benyújtott vételi szándéknyilatkozatok kapcsán az elidegenítési eljárás és a kapcsolódó ügyintézés továbbra is gördülékeny és folyamatos legyen, azonban a korlátozott lehetőségek miatt esetenként előfordulhat, hogy a vételi szándék kapcsán a hivatalos tájékoztatásunk csak a Rendelet által előírt határidőn túl kerül megküldésre, emiatt további türelmüket, valamint megértésüket kérjük.
A keletkezett probléma nem érinti az elmúlt időszakban benyújtott, és a jövőben beadásra kerülő kérelmek nyilvántartásba vételét, illetve a kedvezményes vásárlásra vonatkozó 2024. január 31 -ei beadási határidőt.
dr. Kevevári Edit jegyző
sk.